lördag 7 april 2012

Behind my smile is a hurting heart. Behind my laugh, I'm falling apart. Look closely at me and you will see, the girl I am isn't me..

Tankarna spränger snart mitt huvud, jag får snart nog. Jag vet inte vad jag ska göra när ingenting för tillfället verkar hjälpa. Något jag verkligen vill är att allt går som planerat, de är allt jag önskar just nu..
Vet inte vad jag ska säga, lust att prata ut, men jag finner inga ord, lust att gå ut och skrika, få ut ilskan, men grannarna skulle ju tro att jag var dum i huvudet. Lust att bara gå ut på bron och lyssna musik, låta tankarna göra sitt jobb, och tårarna sitt, ska bara hitta min tändare som försvunnit någonstans..
 Det sista alternativet låter bäst, kör på det och bäddar sen ner mig i sängen och lyssnar musik och försöker med mina sista krafter att komma på bättre tankar, funkar inte det, får jag väl försöka sova istället då..
Jag är ingen maskin, jag är en människa, jag har känslor, jag är inte så känslokall som jag kanske ser ut eller verkar..




3 kommentarer: