söndag 22 april 2012

Hate to twist your mind, but god ain't on your side.

Vart lite ändrade planer sisådär i sista minuten. Tänkte ta det lugnt idag och se film och sånt, men nepp! For och titta takida med Niklas och Paulina!:) Sjukt bra dom är asså, takida då, niklas och paulina är väl också bra då men asså, ja.. Hehe. Var dock en fulgubbe brevid mig som var lite läskig, inte kul.
Hade de roliiiigt iallafall! Träffade även emma & fabbe:)♥ 
Nu ska jag städa lite och sen slå igång en film och höra om Paulina vill göra mig sällskap:)
Så de var väl allt.


Nåå så här ser jag ut idag, om de är någon som bryr sig. 

Bjuder även på min "outfit" för dagen, bara för att jag känner mig generös...
Inte min skinnjacka dock, den fick jag låna av Paulina:)♥

haha...
näe men, hejdå nu. 





5 kommentarer: