lördag 21 april 2012

Don't feel anger don't feel shame In the end they'll burn in your name

Godmorgon! Somnade vid 6-7 tiden igår, skönt!  Sen vaknade jag av att Paulina och någon kille stod i mitt rum, såå då vaknade jag, slog några ord med Paulina som jag inte riktigt kom ihåg om vad eller vad jag sa, ops.. Har för mig att jag pratade i telefon också, med emmo, tror jag? Aja menmen, sen efter det så somnade jag igen, skönt! Vaknade vid 5 tiden, svarade på nå sms som låg osvarat i mobilen och somnade om sen. Så de var min fredag de, skulle ju se film med paulina men ja, de vart ju int av..
Känns ändå skönt att ha sovit 17 timmar, nästan 18, och ändå vakna så här tidigt, kunnat sova lääääänge, utan att hela dagen är förstörd. Smart där. Nåå nu ska jag gå och äta något, har int ätit på sisådär, 18-19 timmar ungefär. Int för att jag ens är hungrig menmen törstig som fan, haha.

Eftersom att jag int har nå nya bilder, så nöj er med gamla.
Även om jag int ser riktigt klok ut, men ändå.

1 kommentar: