söndag 15 april 2012

I want my tears back.

Som ni ser så har emppa varit gullig och bloggat åt mig! :) Så tack för det!:)
Snart är lovet slut och skolan börjar på måndag, som ni säkert läst på alla andra bloggar typ.
Iallafall, ser faktiskt framemot skolan igen, random_girl_123_nöööörd. Näe men seriöst, ta tag i allt, snart är det fan sommarlov, och hur skönt är inte det egentligen? Men ändå jävligt sorgligt..
Ser fan framemot att få träffa alla igen nu på måndag, dom jag saknat då.. Får träffa affe också, saknar han också som fan, sjukt.. :/
Nånå, de blir nog bra:) Har möte på tisdag också, konstigt nog ser jag framemot det också, sjukt.. Vad fan är de för fel?! Haha näe men det gick bra på förra mötet och vi skulle fortsätta med det vi gjorde nu på tisdag, så de blir nog bra det också:) Är det bara jag som märkte att jag skrivit mycket "framemot" COOOLT!


Storm ute typ, inte ok.. Var det inte typ igår det kändes som vår? Jo de var det, nu känns det som att det håller på att bli vinter, typ igen..

 Fryser som ffaaaan, konstigt det när jag just märkte att jag stängt av elementet under natten, woooops, klantigt.
Nå nu ska jag gå och äta och sen kanske gå upp till Inger en sväng med Paulina och Olivia, det återstår att se :) 
♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar