torsdag 5 april 2012

Never ask a question if you don't believe the answer.

Helt jävla slut jag är asså..
Näe men, känns typ så. Somnade väl kring 11-12 tiden igår, skönt att somna tidigt..
Idag har jag väl int gjort så mycket... Näe men, hehe. Skola som vanligt, kom till kalix 16:10 som vanligt, for och prata med Niklas en sväng & trevligt var det! :) Sen kom Robban och hämtade mig, så då for vi och hämta Olivia, första gången jag gick in och hämta henne själv eftersom att Robban stannade i bilen, vart lite nervöst av någon anledning, men det gick bra och hon var glad att se mig, så ett stort plus för de!
Sen for vi hem då, så då vek jag tvätt och förde bort det, och sen har jag påskpysslat med Olivia.
Paulina är på någon dans, påskdans typ. Såå sitter här helt forever alone och lyssnar musik :) 
Nå nu ska jag iallafall gå ut och sätta mig på bron och lyssna lite musik åjaa, ni vet väl säkert resten också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar