måndag 9 april 2012

People say that you never know what you got until it's gone. The truth is, you knew what you had, you just never thought you'd lose it.

Sitter i seskis hos Emil & Petter och chillar! fyfan, var fan sjukt längesen jag var med dom, känns de iallafall som, har saknat dom nå så sjukt! Kom till seskis idag vid halv 4 tiden, for till emil och petter där tim också var, så jag & paulina tittade film medans dom gibbade.
Sen var jag, paulina, emma, fabbe, tim, emppa, petter, mackan & mackan och spela innebandy i typ 2 timmar eller något, jävligt kul! Nog för att jag hade fett ont i huvudet och int riktigt var i form, men ändå kul! Har iallafall haft en bra dag med mycket skratt, märker hur mycket jag saknat alla här i seskis! ♥
Känns jävligt konstigt att vara i seskis utan att träffa Affe, saknar fan honom.. Nå får träffa han sen när han kommit hem och sånt, någon dag:)
Nå nu ska jag slå igång en film och se den med Paulina medan killarna gibbar.
jepp jepp. Blir här till tisdag, fiifan, så ska leva livet i seskis till tisdag, skriv ner det med fet stil :)


1 kommentar: