fredag 11 februari 2011

Torsdag! :)

Bra uppdatering, love it! Ja nå på söndag kom Paulina hit! ♥ På måndag var vi lediga från skolan så jag och Paulina for till Luleå och shoppade lite:) Hon var ledig på tisdag också så jag ringde och frågade om jag fick vara ledig och det fick jag, så jag stannade ju självklart hemma med söta Paulina!
Sen på tisdag så låg vi typ bara och såg filmer innan hon for hem, riktigt kul har vi i alla fall haft! :)

Imorgon har jag matteprov, känns väldigt stabilt måste jag säga! Har tur om jag får g..
Vad ska jag säga, jag är verkligen inget mvg barn. :p
Torsdag idag och det bästa med torsdagar är ju förstås att det är Sveriges värsta bilförare på tv!:)
Igår var jag och spelade innebandy i ca 2 timmar, Jäääävligt sköönt!!

Kort skolvecka den här veckan och nästa vecka blir det ingen skola alls eftersom att jag har prao! Jag och Emma ska praoa på coop med moster♥ Kommer nog bli jävligt kul!:) Har aldrig tråkigt med dem gullungarna! ♥

Nu ska jag sjunga lite och sen skriva klart svenska saken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar