torsdag 24 februari 2011

Onsdag.

Onsdag idag, som vanligt har jag varit i skolan idag och efter det kom jag hem en sväng, for till Amanda och for sen och spelade innebandy! :)
Vad mer? Jo klarade inte matteprovet, vilket var väntat.
Seriööst, har fått ännu mer psoriasis över hela benen typ!?  Har inte haft problem med dem på länge! Hur mycket salva jag än sätter slutar det inte klia, trevligt va? Tur att det snart är sommar så det förhoppningsvis lugnar ner sig..
I helg ska jag vara kristen, eller njae, konfa läger.. Verkligen taggad på att sitta i sängen och klia naglarna av mig!

Nå nu ska jag gå och kolla om det finns någon staaaaaaaaaark salva så det slutar klia, sen skriva lite och sen sova!:)
Godnatt :) 

2 kommentarer:

  1. Stackars lilla<3 ;/ Phsoriasisen Blir värre med kylan:/
    Har en tjockare kräm nere.. det blir bättre när vi kommer till solen:)
    /M

    SvaraRadera
  2. Jo jag har märkt det :/ Jo jag vet, men det gick bra med några kg mjukgörande. Jo får fan hoppas det :)<3

    SvaraRadera