tisdag 1 februari 2011

If I could, then I would, I'll go wherever you will go.

Använde verkligen hela min fantasi för att hitta på en roligare rubrik, eller ja, det var en fin tanke men jag orkade verkligen inte.
Ja måndag idag då och ändå kändes det som att det var måndag igår men nejnej.

Morgonen började väl lite sisådär, det började med att jag och Tobias störde oss som fan på varandra. Jag fick stressa med smink1 och allt skit för att hinna till bussen men hade egentligen haft sovmorgon, men det visste jag inte om förrän typ halv 9, trevligt värre!

Vad mer? Jo det vart typ inget gjort på elevens val eftersom att Tony var på ngt möte, men jag hade ju ändå innebandyn att se fram emot och i alla fall få röra mig lite grann men nejnej, det vart ingen innebandy alls, värre än värst. Har fan int spelat innebandy på typ 2 veckor?!

Jag är så otroligt less på allt och typ alla just nu, usch det suger.


Men en sak är i alla fall säker, jag tänker inte slicka folks feta rövar, vill dem något så vet dem vars jag är..
Antingen i köket eller i soffan.. 



"Se dig i spegeln du ser vad du ser, du ser ett pucko, det är vad du e" Kommer ihåg när jag var mindre när jag alltid skrev mina små "dikter" och grejjer.. :) 












2 kommentarer: