lördag 26 februari 2011

Dag 11 =)

 Dag 11-mina syskon. 

Jag har två småbröder, Tobias som är 13 och blir 14 den 2 maj, Dennis som är 3 år och blir 4 den 1 mars :)  

Hmm, bästa bilden jag hittade :) 
Jag och Tobias har nästan alltid och har alltid haft våra gräl, stora som små gräl och ibland undrar jag seriöst varför jag älskar honom. Men jag förstår honom ändå, det kan fan inte lätt att vara min brorsa. 
Men vi har ju våra bra stunder också, när han har stöttat mig i gräl, frågat om jag vill komma och köra skoter, frågat om vi ska se film eller spela kort osv. 
Och även om jag inte säger eller visar det ofta så älskar jag honom jätte mycket och jag skulle och kommer göra allt för honom ♥



Jag och Dennis har också våra småbråk ibland, men för det mesta är vi sams :)
Han är lite smått envis och gillar inte att dela med sig av fjärrkontrollen till TVn men trots det älskar jag honom. Även vi har våra bra stunder, han är otroligt omtänksam och kramar oftast om mig när jag är ledsen och frågar " vad är det johanna?" "varför är du ledsen?" "ingen fara lilla gubben" 
Han brukar gå med sin godisskål och ge en godis till alla i familjen, kolla om jag vill komma och spela med honom osv. 
Jag älskar honom jätte mycket och jag skulle och kommer göra allt för honom ♥

-09.
-10

Mina syskon är dem bästa man kan ha, älskar dem otroligt mycket! ♥

Sen har jag även mina underbara kusiner Carolina och Paulina som nästan är som mina syskon, jag kan prata med dem om allting och då menar jag verkligen allting. 
Dessvärre syns vi inte så ofta, men när vi väl syns har vi nästan alltid roligt med varandra och om vi har tråkigt har vi iallafall tråkigt tillsammans! Jag älskar dem jätte mycket och dem finns alltid här för mig precis som jag alltid finns där för dem! 
Älskar er otroligt mycket ♥





Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Något ni inte vet om mig
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Min första kyss
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – En första
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

2 kommentarer: