torsdag 17 februari 2011

Onsdag!

Onsdag idag, det har gått sjukt fort när jag och emma vart på coop på prao, tråkigt att det gått så fort men jäävligt kul har det varit och sånt, nog för att det är två dagar kvar!! :) Imorgon far hon till ögonläkarn och lämnar mig på coop själv ;/  Men huvudsaken är ju att det går bra för henne där borta! ♥ Och helt själv är jag ju inte =) Vi slutade vid 3 tiden idag och efter det for vi och tränade i ca 2 timmar och igår var vi också o tränade i typ 2-3 timmar, imorgon ska vi kanske till plan o träna o kanske på Fredag, kulkulkul!:)


Aja snabbt o enkelt inlägg, ska dra o duscha nu och sen fixa till imorgon och sånt och sen sova! :) 
Bjuder på tre bilder så de int ser så tråkigt ut. 

 


"Vad fan är det som låter, fan den tar bild, aja POSÈ!



2 kommentarer:

  1. jag saknar dig också!!
    joo, de måste vi :)
    jag kanske kommer till dig och paulina på sportlovet:)/carro

    SvaraRadera
  2. joodå det kan vi :) <3
    /carro

    SvaraRadera