lördag 26 februari 2011

Fredag :)

Fredag idag, skönt de!
Egentligen skulle jag suttit i Piteå på kyrkläger men tänk för att det gör jag inte.. 
Igår hade jag ruggi beslutsångesten pga av det, jag ville inte fara dit men jag ville ändå. Det slutade med att jag for till kyrkan och sa i sista minuten till han den där prästen tror jag (?) att jag inte kunde komma på sista lägret och undrade om jag ändå kunde ta konfirmation. Ja det kunde jag men jag skulle få hemläxa och var tvungen att fara idag till lägret och då kändes det otroligt fel för nu var helt plötsligt tvungen att fara om jag skulle kunna ta konfirmationen. Jag lät bli..
Jag bad honom skriva upp mig på sommarläsningen istället, det känns konstigt nog skönt att jag i alla fall har en chans till att ta den :) Han och den andra kyrkosnubben ville se mig sen på sommarläsningen, jag antar ju att det är positivt? 
Men jag kände att jag gjorde rätt val när jag bytte, känns som att jag svek vinterläsarna men men.. 

Nu ska jag jobba lite matte och skriver sen dag 11, tror jag det är? 


2 kommentarer:

  1. Du har inte svikit nån....
    du ska göra det som känns rätt för DIG och ingen annan<3:)
    //M

    SvaraRadera
  2. inte for jag heller till kykrksak1 och ändå kan jag ta konffa :) / l0ll3

    SvaraRadera