torsdag 28 november 2013

Vinden står still tunga hänger skyarna som regn som aldrig kommer ner det här är hur du blev.

Saknar min pojkvän otroligt mycket., helt sjukt.. Har vart utan min halva i snart 1 månad.. känns så skönt att kunna säga att han kommer hem om ca 3 veckor. Distans är verkligen jobbigt, men det är verkligen värt det. Vi har snart vart tillsammans i 16 månader, 16 underbara månader, det är så härligt med kärlek❤ 

Just nu ligger jag i sängen, lyssnar musik eller ja, försöker, min mage överröstar Lars Winnerbäck, som vanligt.. Vet inte hur många gånger jag ätit idag, eller försökt iallafall, less.
Har förövrigt vart rökfri i över 24 timmar, utan utbrott också, vad fan har hänt?!

Imorgon är jag, precis som alla andra på Furuhed ledig, såå skönt! Trotts det ska jag försöka sova
nu så jag slipper höra min mage, orkar verkligen inte gå ner och hämta nått att äta igen, lär dock må skit imon, men den smällen får jag ta, sängen är för mysig för att lämnas!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar