söndag 17 november 2013

Jag får liksom ingen ordning på mitt liv, de kan va så förfärligt, de kan va så bra.

Dessa söndagar.. usch säger jag bara.
Har sovit så jävla dåligt under två veckors tid nu så det är hemskt. Drömmer sjukt skumma drömmar hela nätterna och sen vaknar jag upp 2-3 på natten och ibland 6 på morgon också, och kan int somna om. Fan vad less jag börjar bli.

Helgen kom och gick. Och jag har int gjort nånting som vanligt, haha. Nästa helg ska vi dock ha spelning så då lär jag ju göra det iallafall.

Imorgon ska vi spela in en låt i studion så måste komma på en av alla 1000000000 bra låtar som jag ska sjunga. Kommer väl gå sådär, alltid lika positiv.
Denna söndag kommer väl bestå av det vanliga, serier & film och kanske lite onlineteori, men först och främst måste jag städa mitt rum då jag skjutit upp det hela veckan nu, och det syns.

Nu ska jag hoppa ur sängen och ta min medicin och sen kila ner och äta nått.


Senaste från instagram annjohannas


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar