söndag 24 november 2013

-

Söndag idag, igen. Helgen har jag tillbringat i Kalix hos David :) I fredags kväll for vi ut och grilla, i det iskalla vädret, höll på att dö.. Sen for vi vidare till Alexander där det var lite folk, skjutsade in dom till Lilla och sen gled vi runt och träffade Jim som vi var med någon timme innan vi skjutsade hem Bjur och for till David och sov. Lördag for vi till folkan vid 1 då det var soundcheck, sen for jag och reneé och åt, innan vi drog vidare till stallet för att sen fara och spela. Resten av kvällen chillade vi hos David, såg en film som jag självklart slocknade till, haha så jävla typiskt mig.. Kom hem idag vid 3 tiden, har int gjort nått, de är ju ändå söndag.. så då kan man lika gärna ta det lugnt.

Just nu sitter jag och funderar och allmänt deppar. De första 4 ynkliga dagarna jag tagit min medicin har jag gått ner 2 kilo, medicinerna gör att jag tappar aptiten helt och int är sugen på att äta någonting.. Och när jag äter mår jag illa istället, känns ju sådär skitbra.. -.- Nu har jag snart tagit dom i två veckor och jag hoppas verkligen att jag får tillbaka någon matlust snart, alla mina jeans har blivit för stora.. och jag orkar verkligen inte gå runt och vara hungrig hela jävla tiden. Usch så less jag är..
Aja nu ska jag sluta klaga.. Det kunde ju vart värre, får nog ändå vara glad över att vågen står på 45, än så länge iallafall.. För som sagt, det kunde ju vart värre.
.. 


3 senaste bilderna från instagram, fårisar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar