söndag 10 november 2013

Let the rain wash away all the pain of yesterday

Söndag idag, dagen då man känner sig psykiskt bakis hela dagen, usch.
Idag firar jag & Filip även vår 15 månaders dag, tiden går fort när man är kär!

Helgen har gått fort, har inte gjort nått speciellt som vanligt, haha. Nä men i fredags slutade jag halv 10, hade riskettan 10-12, for till skolan och åt och sen hade jag min första körlektion klockan 1. På kvällen spelade vi in sista snutten av filmen, som tog ungefär 1 1/2 timme, sen for jag till Monica och såg Idol i väntan på bussen hem, övningskörde hem och sen såg jag film resten av kvällen.

Igår for jag till stan med mamma och köpte julklappar med henne & mormor, och ja, de är väl typ det jag har gjort igår, haha.

Idag har jag pluggat teori, och sen har jag inte gjort så mycket mer, gått igenom lite av garderoben.
Har mensvärk från satan, orkar inte, en gång i månaden vill jag fan vara man.. Om 64 dagar blir jag 18, 64 dagar!!! Det är helt sjukt, åldersnoja.. Då ska jag fan göra hål i läppen, tror jag, hade den där piercingen i läppen under inspelningstimmarna och jag måste säga att det känns tomt utan den, haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar