lördag 30 november 2013

Ibland är det svårt att sätta ut en punkt, istället sätter vi ut ett kommatecken och förlänger något som kanske borde tagit slut för längesen.

Hallå där.
Lördag idag, julkänslorna är på topp och nu är det inte så himla länge kvar tills min pojkvän kommer hem! Försöker tänka positivt iallafall..

Piercat läppen igår, bara för att jag kunde och inte hade så mycket bättre för mig, ha velat ha det nu ett bra tag så passade på att göra det. Nu dan efter känner jag mig som Kissie.. Ganska svullet men ja, vad mer kan man förvänta sig. Sjukt nöjd iallafall, hoppas bara att jag lyckas hålla de rent så det int blir infekterat eller stöts ut. 

Idag vaknade jag vid 9 av att älskling ringde, alltid lika mysigt att vakna till hans röst
Sen gick jag ner och tog medicinen, tvättade piercingen och efter det kunde jag äntligen äta min efterlängtade sallad! Har även hunnit baka pepparkakor med Dennis och övningskört till stan och fira morfar:) Just nu är jag barnvakt till min sovande lillebror som ligger 1 meter ifrån mig. Har alldeles nyss rengjort piercingen och gjort mig redo för natten, trött tjej.
Allt för mig!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar