fredag 30 mars 2012

You've been to hell and back again, you can take this.

Så här jätte "fin" utan smink och allt, men orkar inte bry mig faktiskt.
Skola, gått hem, sovit, ätit & pratat med Victoria i nästan 1 timme om allt, riktigt skönt!
Så har min dag sett ut, ganska så chill, så skönt det:)
Fredag imorgon, chillpill. Möte direkt på morgonen, mindre fint, kommer nog vara ganska så irriterad efter de hon sa i när hon ringde igår, så får väl diskutera om det först då.
Inte för att jag förstår varför, men får väl visa vars "skåpet ska stå".
För jag tänker inte göra det hon sa åt mig i telefon, och så är det bara. 
Aja, sen skola då, någon konsert också tror jag, slutar iallafall 12:40, sen drar jag till coop
för att sedan fara och äta lunch med moster

 Nu ska jag skriva av mig lite och plugga glosor sen ska jag fortsätta sova, 
skönt som fan! Men innan jag ska lägga mig och sova så ska jag fortsätta smsa med en fin! som jag saknar nå förjävligt..


3 kommentarer: