fredag 30 mars 2012

Dom frågar: Varför krigar du för honom? Du kommer ändå aldrig få han. 
Jag svarar: Varför lever du? Du kommer ändå dö.

Sitter och dricker kaffe på busstation, chillpill.
Jävligt chill dag idag, möte på morgonen så hade ingen svenska, hade matte i cirka 20 minuter och sen hade vi någon konsert i ungefär 1 timme, lunch, och sen engelska då vi hade glosor och fick sluta efter det.
Satt på skolan och chilla med emma, sami, emmo och josse, och sen enmassa fler då efter ett tag. Sen vandra jag vidare till coop för att träffa moster och sen gick vi och åt. Trevligt
Så det var ju en bra skoldag, och en bra dag överhuvudtaget än så länge. Och att det är fredag gör det bara bättre!
Har ingen aning om vad som händer i helg, men det återstår ju att se. Ska iallafall färga håret idag,tror jag.. För nu börjar jag verkligen bli less min utväxt..
Är framme i Kalix 16:10, tror Victoria skulle hämta mig idag från busstation, så åker hem med henne, sen äter vi väl kring 6 tiden tror jag, så ska fråga om hon ids färga mitt hår senare idag eller om jag ska promenera till Inger och se om hon ids:)

Nå nu ska jag checka vidare på nätet innan bussen kommer, nog för att jag har internet på bussen också, de ni! hehe..
...♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar