tisdag 27 mars 2012

First impressions are hard to erase, It's in my mind and it just won't go away.

Hittade en braig låt, typ, jepp :) 
Trött som få, ska snart sova. Nog för att jag tänkte gå och lägga mig vid 9 tiden också för att jag var så jävla trött att jag höll på att somna, trevligt.
Nåja, snackade med Victoria idag när hon kommit hem, de behövdes verkligen, så skönt det:)
Slutade halv 1 idag, chill det. Tog 13:45 bussen till Kalix och gick hem från busstationen, var ganska så jävla blöt när jag kom hem eftersom att det regnade ute, woops.
Tog den långa vägen, skönt det! Sen gick jag även på löpbandet, 3 km. Duktigt! 
Just packat ner badkläderna till imorgon, hatar verkligen bad.. Men men, måste ju tänka på betygen så antar att jag får ligga där i bassängen som vilken stolle och hoppas att jag int drunknar. Eller något. 
Vad mer?
Påsklov snart, chillchill! Har ingen aning om vad som händer under lovet, men de återstår ju att se.
Inget planerat till veckan heller, förutom skolan då, möte på torsdag, och lunch med moster på fredag!

Nå har inget mer att skriva nu, såå får återkomma någon dag när jag har nå mer "intressant" att dela med mig, int för att jag brukar ha de, men ändåå. 

5 kommentarer:

  1. Hej Johanna du är ingen stolle inte alls du är en fin, gullig, omtänksam tjej<3
    och jag vet att de inte är såå roligt att bada men du vet tän på betygen=)
    och en till sak längtar till vi ses nån dag!
    saknar och älskar dig nå så otroligt mycket.
    Längtar till vi ses igen Johanna<333
    lycka till i skolan Hejdå puss puss=)

    SvaraRadera
  2. Och en sak till som jag ville säga va att...
    Nä de va inget.
    Hejdå puss puss älskar dig<3

    SvaraRadera