måndag 12 mars 2012

wehååå

Chill dag idag, engelska första lektionen, gjorde muntligt prov, nationella om jag inte har fel?
Aja men det gick iallafall bra, var nervös som fan men det gick, och jag klarade det :) Tur det!
Sen no, chill det också, fick ett samtal som gjorde mig sjukt glad och riktigt stolt över mig själv!
Att ett samtal kan få en på så jävla bra humör, så sjukt!
Fick lunch efter no lektionen, tänkte ni ville veta det också.:)
12 hade vi sista lektionen som var svenska, satt och lyssna på någon inspelning, lät som han som brukade läsa bamse sagor, haha. Halv 1 drog jag och hämta ut pengar och sen på möte, sitter just nu och väntar på att jag ska få komma in, efter det drar jag till coop och köper lite behövliga saker sedan bussen hem till Kalix:) Riktigt chill dag än så länge, skönt det:)
                                                                                                                           
Vet att jag har stöd på min sida, av dom bästa. Vet att jag har er att snacka med, jag kan ringa mitt i natten, och ni blir inte sura. Jag behöver bara säga till om jag behöver prata och ni finns där direkt.
Tack för att ni finns, tack för stödet, tack för allt!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar