torsdag 29 mars 2012

En del människor tror att hålla ut gör en stark men ibland är det att släppa taget.

 

Onsdag idag, vilket betyder att det snart är helg, trevligt värre!
Idag har jag iallafall varit i skolan som vanligt då, jobbade riktigt bra på matten idag, stolt chey hära.
Aja, nåå gick hem från busstation idag, riktigt skönt var det iallafall. Pratade med Victoria när jag kom hem och sånt, åt, städat och nu ligger jag och lyssnar på musik och ska snart gå och tvätta bort sminket, blir nog en tidig kväll igen.
Fick även ett samtal idag när jag gick från stan, flyttar mötet till på fredag morgon istället, en dag mer eller mindre gör mig int ett piss, blev mer förbannad över det hon sa, aja får väl säga det jag har att säga på fredag då. 

I tried, you didn’t. I’m done, have fun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar