onsdag 23 mars 2011

Tisdag.

Jaha, redan tisdag. Har legat hemma och degat både igår och idag, fortfarande sjuk.. Fyfan säger jag bara, trodde aldrig jag skulle säga det här, eller skriva det, men jag måste till skolan imorgon känns det fan som, jag är för dum för att ligga hemma med magsjuka, tänker inte sluta som en uteliggare, kanske måste gifta mig rik?

Fråga inte vad det sista var för skuuum!

Aja har bara legat på soffan idag, gått och grävt i skafferiet lite då och då och gick ut på bron, kom på att jag inte varit ute alls sen typ fredag. Förutom när jag gått några steg till bilen, men ändå.

En sak som är ganska positivt med att jag är sjuk är att jag har tid att skriva på den nyaste berättelsen, hunnit skriva 6 sidor bara igår!:)

Just nu sitter jag och lyssnar musik, ska snart ner o försöka få i mig något att äta och sen typ sova.

Första gången som du ska hålla nån i hand
Första gången som du ska kyssa någon man
Första gången som du är
riktigt kär
Första gången som du ska falla ner i gråt
Första gången som du ska tigga om förlåt
Första gången som du är
hopplöst kär
1:a gången.

1 kommentar:

  1. åh, du är så jävla gullig! :D <3 saknar dej asmycke! :)<3 finis!

    SvaraRadera