lördag 12 mars 2011

Fredag.

Jahapp oj, fan vad veckan gått fort...
Aja idag har jag bakat, det intressanta var att köket faktiskt överlevde, trodde jag aldrig att det skulle!
Och för er som inte förstått det ännu, så överlevde jag också :)
Sitter just nu och lyssnar musik och har insett att jag inte har så mycket till golv i mitt rum, det kanske är dags att jag städar fram det igen? Låter ju frestande så här på en fredag också..  Det känns ändå fett onödigt eftersom att det är lika stökigt på söndag :)
Aja nu ska jag väl börja städa garderoben och samtidigt få fram golvet,  lär väl bli klar om 2-3 timmar..

Bjuder på en bra låt och en osminkad Johanna :)



2 kommentarer:

  1. Osminkad... men mycket söt ändå! <3 :)
    //M

    SvaraRadera
  2. Bättre osminkad än med smink, då slipper man bli besviken över sminket, har jag inget smink är det bara att acceptera att det fan är så jag ser ut...



    <3 :)

    SvaraRadera