måndag 7 mars 2011

Lysande idé!

Igår när jag skulle gå och lägga mig insåg jag att en hörnlampa slocknat och att glödlampan brunnit då, så jag gick ner för att hämta en ny glödlampa. MEN jag hittade ingen så jag tog någon annan och hoppades att den skulle funka men det gick inte så jag var tvungen att springa ner igen och kolla efter någon annan. Då fick jag den lysande idén att ta en glödlampa från en annan lampa som redan lyste, för då visste jag ju att den fungerade iallafall, problemet var det att glödlampan var så förbannat varm eftersom att den varit tänd i flera timmar! Men det tänkte ju inte jag på.. Men det är ingen fara längre, känseln är på väg tillbaka nu så varför gråta över spilld mjölk? :)
Eller varför gråta överhuvudtaget, jag fick ju en glödlampa tillslut! :)
Jag tyckte iallafall att min idé var en lysande idé!...

Google bild :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar