fredag 18 mars 2011

Somebody tell me why I'm on my own, If there's a soulmate for everyone

Torsdag idag, äntligen! Men veckan har egentligen gått ganska fort, men det bryr vi oss inte om här just nu!
Chill dag idag, tror jag det var?
Är jäävligt trött så orkar inte skriva desto mer nu, skola imorgon och säkert utvecklingssamtal.
Vad som händer till helgen återstår att se, har som vanligt inga planer alls.. Snacka om tråkigt liv asså! haha...
 Godnatt! (:


.........................................................................................................................

Klarhet blir till dimma, solsken blir till regn, jag önskar verkligen jag kunde fortsätta kalla dig för bästa vän..

4 kommentarer:

  1. Jag hade lite shopppingplaner och CW för oss.... men då kom de ny sjuka i huset.Så få se då vem som blir näste man på tur:/
    //M

    SvaraRadera
  2. Dennis kan stanna hemma så far vi o shoppar ändå, så svårt var det..

    SvaraRadera
  3. men <3 vännen... de vet jag. Jag menar att nån annan i hushållet kommer säkert bli sjuk :(

    SvaraRadera