söndag 13 mars 2011

Lördag :)

Jahapp snart börjar skolan treevligt värre asså..
Trevliga tankar på en lördag kväll.

Aja idag vaknade jag vid 11 och for sen till stugan och åt, lekte ute i backarna med Dennis i typ 3 timmar! :) OCH sen skjutsade pappa hem mig :) Det var faktiskt varmt ute idag, soligt! När Dennis åkte pulka själv satt jag mig på bron och "solade". Det slutade med att jag la mig ner på en dyna, med mina vantar som kudde och jackan som täcke och somnade dit.
Dock vaknade jag av Dennis som sa så gulligt till mamma
"ÅÅÅÅÅÅHHH titta vad gulligt han sover!"
Vem behöver färg egentligen? Jag menar jag är ju redan brun, (hahahahaha)  tyckte jackan såg lite väl blek ut och den behövde lite färg den också! (; 
Aja nu ska jag börja fara mot stugan och kolla om mamma behöver hjälp med maten och om hon behöver hjälp, väcker jag pappa så jag kan gå spela nå spel med Dennis eller bara se tv. Busigt värre!

Nu ska coola cheyen dra, skriver nog sen.

♥♥



2 kommentarer:

  1. :)) jo de var verkligen gulligt sagt om sin storasyster.... å så glad han vart av att du kom <3, han saknar er när ni inte är med:)
    (de gör jag å pappa med)
    //M

    SvaraRadera