torsdag 11 november 2010

Vadå taggad? :D

Den kommer  passa bra där bak i bagageluckan :) 
Den där med :) 
Och den :) 
Passar nog fin fint där på golvet :)

Ska antingen ha en sån här rattmuff eller träratt :D 

Så jäävulskt snyggt och ha en sån här på ratten + att det är mycket enklare och köra då tycker då jag :)  Men då ska det helst vara träratt, snyggare då ^^
Praktisk och bra? :) 

(Det fanns självklart enmassa annat snyggt men orkar 
inte lägga upp allt nu, det får bli någon annan dag! Det här var ju mest enmassa annat som säkert kommer behövas, eller bara se snyggt ut :D)

Taggad som fan på att skaffa bil så att jag får fixa upp den sen! Kommer ju fixa den typ 1 år så att den blir bra och sen när jag är 16 så äre ju fan bara att börja köra snyggingen :)  Jag menar tänk en rostig vit merca som blir en riktig snygging sen! Fyfan så jag taggar! ^^ Tänk och komma hem från skolan och sen in i garaget och jobba med bilen i den ljuva garagedoften! :)
Nå jag kan ju alltid hoppas att vi hittar någon före jag fyller 15 :) Nog för att det bara är  2 månader och 3 dagar kvar, typ?, men ändå.. Orkar inte vänta så länge seriöst.
Sitter fan redan och planerar hur jag vill att bilen ska se ut vid slutresultatet :) 



Jojo jag vet att det har varit mycket depp här i bloggen, men alla har vi dåliga dagar.
Men nu vet jag vad jag ska göra när jag har såna dagar, kolla bilar och grejjooor till den :D:D:D:D

Aja nu kolla om det kommit in någon ny bil sen sist jag kollar.. 5 minuter sen...


Ha det bra

/Johanna(: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar