onsdag 24 november 2010

.,,,.

Fyfan vilken dag säger jag bara! Första lektionen hade jag matte och morgonen började oväntat bra när jag fick tillbaka provet och såg på att jag faktiskt hade klarat det :o
Frös som fan hela lektionen, knappast trevligt! Så när vi slutade gick jag till varma hallen och bara njöt av att slippa frysa.
Asså jag kommer fan inte ihåg så mycket mer av dagen :o
På musiken skulle jag i alla fall spela trummor, haha det gick ju som det gick :o
Läste 37 sidor i boken igår, det börjar fan gå framåt och se på fan boken är ju riktigt bra!
Jag vill också kunna skriva så bra :o
Aja nu ska jag sjunga bort alla problem, haha :)

Ta mig som jag är eller lämna plats för den som gör det.

No matter what you say about life
I learn every time I bleed
The truth is a stranger
Soul is in danger I gotta let my spirit be free
To admit that I'm wrong and then change my mind
Sorry but I have to move on and leave you behind..

What do you got, if you aint got love
Whatever you got, it just aint enough
Youre walkin the road, but youre goin no where
Youre tryin to find your way home, but there's no one there
Who do you hold, in the dark of night
You wanna give up, but it's worth the fight
You have all the things, that you've been dreamin' of

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar