söndag 21 november 2010

Lite sanningar! :)


Berätta tjugo sanningar om dig själv;

- Jag är jävligt lat.
- Jag kan knäcka min axel så att den låter svinhögt. 
- Jag har jävligt svårt att lita på vuxna. 
- Jag gillar att hjälpa folk, asså typ snacka med dem om det har hänt något. 
- Jag vill bli psykolog, författare, kirurg eller artist när jag blir stor. Men jag ändrar mig hela tiden så man vet aldrig ;)
- Jag är mörkrädd, speciellt när jag är själv. 
- Jag älskar min familj, släkten och mina vänner!
- Jag vill vara mer med min pappa, vill hitta på en massa saker med honom, typ fara och skruva, köra bil, köra fyrhjuling, vad som helst bara jag får spendera mer tid med honom.. 
- När jag och pappa brukar fara och köra fyrhjuling på isen och det är flövatten eller när det blivit hål i isen försöker jag alltid lugna ner mig med att om det händer någonting så dör vi tillsammans. 
- Jag kommer nästan bättre överens med killar än med tjejer.
- Jag sjunger varje dag, och även på butiker ibland om jag har tråkigt, det är faktiskt lite kul när man ser hur mycket folk stirrar på en som att man vore knäpp :p 
- Jag älskar att skriva berättelser!
- Jag har jävligt svårt att göra mig av med saker!
- Jag hatar mina ovanor! Jag kan fan vakna upp mitt i natten av att jag inte sett ett linne och gå omkring och söka det hela natten om jag så måste bara jag hittar det! När jag packar i en väska kläder så packar jag så att jag ser allting, och sen måste jag dubbel checka hur många gånger som helst så att jag ser att jag har allting med mig! osv.. 
- Jag känner mig tjock varje gång jag ätit. 
- Jag är mest lik pappa. 
- Jag har jävligt dåligt självförtroende, men jag jobbar på det!
- Jag är nog pappas lilla flicka, och det kommer jag alltid att vara :) 
- Jag får jävligt lätt skuldkänslor.
- Jag saknar den släkting jag kunde prata med om allt, den som verkligen betydde mycket för mig. 
Och den jag älskade sjukt mycket! Men som försvann ur mitt liv.. 

sju sanningar om hur du var som liten;

- Stökig, slängde alltid ut alla mössor ur lådorna, provade dem och gick omkring med dem :) 
- Jag var rädd för tomten.
- Envis, men det är jag nu också ;p 
- Lättskrämd, och ja det är jag nu också ^^
- Haha jag log till pappa när han gav mig mat :D i alla fall en gång, pappa gav mig mat så kollade jag mot honom och gav han ruggi smilet :)  
- Jävligt glad när jag blev storasyster till Tobias som jag lekte med hela tiden! :)
- Jag var jävligt rädd för åskan, haha det är jag nu också men int lika mycket ;p

tre sanningar om mitt kärleksliv;

- Jag gillar en kille just nu.
- Jag har ganska lätt för att bli kär. 
- Jag tror inte på kärlek vid första ögonkastet. 


fem sanningar om mitt familjeliv;

- Jag bråkar mycket med min familj men jag älskar dem ändå! Förstår dem, det kan inte vara så lätt att vara mina föräldrar eller mina syskon..
- Jag är inte duktig på att umgås med min familj.. 
- Även fast jag inte säger det till dem så ofta, så älskar jag mina syskon sjukt mycket!
- Jag älskar mina föräldrar också sjukt mycket!
- Jag saknar pappa jävligt mycket när han far iväg och jobbar :( 

tre sanningar om mitt vänskapsliv;

- Jag har 3 stycken vänner jag kan ringa gråtandes till och veta att vad jag än säger till dem stannar mellan oss.
- När något har hänt pratar jag alltid med vännerna jag litar på och ingen annan.
- Jag hatar att bråka med någon vän. 

två sanningar om min personlighet;

- Asså jag vet inte men det känns som att jag typ alltid ler? Haha nej men jag vet inte. Glad, snäll, envis, rolig, omtänksam?
- Jag har förjävliga humörsvängningar! (stavning?:) ) Hur ofta som helst också. 

en sanning om detta testet;

- Nå det var ju underhållande i alla fall. :) 

/Johanna(:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar