lördag 13 november 2010

Lördag :)

Godmorgon. Igår var det ju skola och efter skolan så for jag o emmo till bilden, hon skulle göra klart sin snygga mask :) sen for jag hem till henne och så drack vi varm choklad och kollade tv mysigt mysigt! :)
Sen var vi vid datorn och sen kom mamma och hämtade mig.
Senare på kvällen ringde jag Emma och hon var hos Emil o Petter så då for jag dit och vi chillade väl och kolla Mr bean osv, skojj var det i alla fall :)


Usch i helg måste jag plugga till matte provet på Fredag, och jag vet att det bara är lördag men bättre att plugga nu så att det sitter än att plugga två dagar före i panik för att vara rädd att inte kunna ett skit!

Idag ska vi till stan och fira H som blivit 18 Grattis till henne! :)

På onsdag ska jag klippa mig också, hur vet jag inte men jag vill ha kortare :o
Men inte för kort, men kortare :)
Nå får se hur det blir, hon är bra på att klippa och har bra förslag så det blir nog bra :)


Nå nu ska jag nog ta och skriva lite berättelse, det var jääävligt länge sen jag gjorde det!

Nå ha det bra



/Johanna(:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar