måndag 1 november 2010

Test.

Taget från www.carolinatuoma.blogg.se hoppas det inte gör något! :)

ALLMÄNT...
Namn: Johanna
Piercingar: näsan, öronen
Tatueringar: ingen
Längd: 1,60 nånting
Skostorlek: 35-37
Hårfärg: brunt 
Är du kär i någon: jaa
Önskar du att du bodde någon annanstans: nje.
Tänker du på självmord: nej
Tycker andra att du är attraktiv: vetinte, tror int det.
Vilket schampo använder du: olika 
Vilken parfym använder du: jag vet inte vad den heter (a'
Vad är du rädd för: att någonting ska hända dom jag bryr mig om och älskar!
Gillar du att tvätta: haha nej
Gillar du Berg-och-Dalbana: vetinte om jag har åkt.

SENASTE...

Film du hyrde: haha hyrde? Kommer inte ihåg.
Film du köpte: hm, ingen aning.
Låten du lyssnade på: Nomy-Hold your head up high.
Låten du hade på hjärnan: How to save a life, whataya want from me.
Låten du laddade ner: laddar inte ner låtar.
Personen du ringde: mamma
TV program du tittade på: Tyra Show tror jag.
Personen du tänkte på: M. 

FAVORIT...

Mat: Vet inte.
Låt: jag vet inte, det finns så många bra.
Sak att göra: nå typ vara med familjen, vara med kompisar, chilla, träna, och spela fotboll och innebandy! 
Sport: Fotboll och innebandy helt klart!
Dryck: sockerdrica eller typ hallonsoda och juice.
Kläder: jadu, bekvämt kanske? Haha, men jag vet inte.
Film: the hangover, it's a boygirl thing, juno, gracie. osv :)
Bil: mercedes, volvo amazon osv.

ANTAL...
Gånger du varit kär: vet inte, men riktigt riktigt kär har jag typ varit 3 gånger, fjärde gången nu..
Gånger ditt hjärta brustit: när någon dött, om de räknas?
Hjärtan brustit på grund av dej: vetinte..
Gånger ditt namn varit med i tidningen: haha, ingen aning.
Ärr du har på kroppen: nå nog är de några stycken.

SENASTE...

Bok du läste: Decembergatans hungriga andar.
Personen du fick mail av: vetinte,
Personen du fick brev av: vet inte:)
Personen du fick sms av: Mamma
Gången hela din familj åt middag tillsammans: jadu, några dagar sen. 

ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: sovit, vaknat, varit på ica, och ätit.
Var det kul: nåjo
Hur tidigt stiger du upp: nå typ på vardagar är de typ 30 min innan bussen går, så typ halv 7.
Gillar du att slåss: hehe alltid! hehe nej inte seriöst .
Vad ska du göra ikväll: träna :)
Är du seriös: jo, ibland.
Vad är du allergisk mot: lögner, falska människor och såna som tror att dom är bättre än alla andra.
Var har du ont: höften.
Använder du hårspray: nej
Kan du stå på händer: haha, nej!
Favoritserie: Secret life of the american teenagers helt klart! och sen typ hem till midgård och Sveriges värsta bilförare. osv. 

ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: salt
Gillar du ketchup: jo
Är du glad nu: njae, inte ledsen inte glad.
Var du glad igår: joo:)
Känner du någon som jobbar på sjukhus: jo, tror jag :)
Vad dansar du till: haha jag vet inte riktigt.
Stockholm är: stort?
Göteborg är: jag vet inte
Kan du sjunga: alla kan sjunga, vissa sjunger bara bättre än andra. Men njae, jag vet inte faktiskt. Älskar att sjunga men om det låter bra vet jag inte.
Mer värt än guld: mina vänner, familjen, släkten, ja dom jag älskar helt enkelt.
Spaghetti eller makaroner: haha, den va fan svår. ja vet inte, beror på.
Ett land jag helst vill besöka: öh, jag vet inte.
Ska bli skoj: hm, ja vet inte än.
Ska inte bli skoj: vet inte.
Sparar till: vet inte där heller. en bil kanske? :)
Väntar på: de är frågan
Pålägg som gäller: vetinte,
Dagens dryck: juice. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar