söndag 30 december 2012

My time.

Har inte riktigt haft tid eller ork att uppdatera desto mer som ni ser:) 
I onsdags var jag med David, Bjur och Filip. Vi var kring stan en sväng och sedan for vi vidare till David och blev kvar där resten av kvällen. Sa hejdå till dom kring 12 tiden och sedan for jag hem. 
I torsdags for jag och Paulina och gymmade, efter det kommer jag inte ihåg vad som hände, minne som en guldfisk.
Igår for jag, Paulina, David och Linus till luleå, shoppashoppa, somnade i bilen på väg hem, skönt! 
På kvällen for jag ut med Niklas och Micke, det var ett tag sen, och det var roligt som vanligt!:) 
På tisdag kommer hjärtat hem igen, han är någonstans på nå läger med David och nå andra folks. Saknar dom redan..
Senare idag låter det som att jag får besök av mamma, Tobias och Dennis, så får hoppas på att det stämmer:) 
Det var allt jag hade på hjärtat.


2 kommentarer:

  1. :-) Jepp,stämmde! Det var roligt och ses,tiden går alltid så fort. Längtar redan till nästa gång! Puss och Kram Våran Älskade Johanna! :-)
    // M

    SvaraRadera