lördag 15 december 2012

Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med.

Hemkommen för ett tag sedan. Igår efter skolan for jag hem en sväng, sedan plockade Tommy upp mig och jag for hem till dom och spenderade natten där. Mysigt och otroligt trevligt precis som vanligt! Älskar verkligen att vara där och bara ta det lugnt, prata om allt mellan himmel och jord, dricka kaffe, spela kort, äta gott, och se på film, vad som helst! :)
Sen ringde jag även och pratade med Filip ett bra tag, shiiit vad jag saknar honom..:(
Men nu är det inte länge kvar tills jag får krama om honom igen, och pussa på han liiite extra, jobbigt att sakna..
Idag kommer Dennis & mormor hit och sover, saknar att kunna vara med Dennis varje dag, spela Mario med honom, är ännu ovan att inte ens prata med honom varje dag.. 

Nå men det ska bli jätteroligt!! Få tillbringa natten med lillebror som jag inte gjort sen januari..
Nå nu ska jag kika vidare på internet i väntan på att Dennis kommer hit


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar