torsdag 6 december 2012

-.-

Torsdag idag. Inte mycket till röst kvar, halsen gör ont som fan och vad gör jag? Jo jag sitter i skolan..
Tänkte stanna hemma redan imorse då jag bara har sång idag och jag inte ens kan sjunga, men jag for iallafall och prata med sånglärarn för att höra läget. Som jag förstod så var det ingen idé att ens försöka sjunga så hon sa åt mig att fara hem och vila upp mig så får göra det, finns ändå inget annat jag kan göra. När jag väl tar mig hem.. Hade jag haft böckerna i skolan hade jag ju kunnat plugga till allt skit som jag måste, men smart som jag är så är ju allting hemma, det är ju fan där man pluggar?! Har fan inte en enda bok i skåpet..
Aja.



1 kommentar:

  1. Uscha, förkylning på g hör jag.. Dennis vart också sjuk inatt Igen?!:-( Snorades,feber,ont i magen och illamående.. Hoppas ni bägge kryar på er snart!<3 Kram //M

    SvaraRadera