fredag 21 december 2012

21122012

Hallå där. Eftersom att uppdateringen har varit lite sådär nu de senaste dagarna så passar jag på att blogga nu en sväng då. Förra helgen kom Dennis och Mormor hit och sov, otroligt mysigt! Första gången jag fick vara med lillebror en hel dag sen januari. Så det var skönt att äntligen få vara med honom igen längre än några timmar.
Vad mer har hänt under veckan? I måndags efter skolan följde David med mig hem och sedan for vi ut med Alexander, och någon annan kille, sen plockade vi även upp bjur. Sen ringde Filip och berättade att han skulle komma på Tisdag, och det gjorde han! Så i tisdags efter skolan for jag till stan, köpte julklappar och sen for jag till busstationen för att överraska honom när han äntligen landade i Kalix igen! Sen var jag med han och David ett tag sen for jag hem. Och ja, resten av veckan har jag varit med han, som ni säkert förstår:) Igår kom han hit vid 10 och vi pratade om allt mellan himmel och jord och bara myste på, sen somna vi. Otroligt skönt att äntligen få ha honom här igen, och att vakna upp bredvid honom, ojoj, kärlek^^
Halv 7 imorse ringde väckarklockan, det var ju mindre kul det.. Men det var bara att kämpa sig upp och fara till skolan för julavslutningen, sen for jag hem igen för att bädda ner mig bredvid hjärtat igen.

Nå det var det, tror ändå inte någon orkade läsa allt det där ;)
Saknar förövrigt släkten och mina vänner otroligt mycket.

Glad chey på busstation i Tisdags, 
minuter innan jag fick krama om min sjukt saknade pojkvän!

7 kommentarer:

  1. Saknar dig också Johanna /rozali

    SvaraRadera
  2. Och vi saknar dig! Förlåt att jag inte har hälsat på dig på länge...:(
    Men vi får försöka ta igen de :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. <3! Det är lugnt, jag förstår..:)
      Ja det måste vi göra!! <3 Du får komma förbi till Kalix och dricka kaffe med mig och prata skit:)

      Radera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Älskar och Saknar dig jättemycket!<3
    :-) // Mamma

    SvaraRadera