lördag 8 december 2012

Always together never apart, maybe in distance but never in heart.

Hallå där.
Slutade halv 4 idag, eller typ 20 över 3, men ändå. Åkte sen hem med Linus, Lund och Paulina.
Snart blir det att fara till happis, vad som händer där återstår att se. Just nu dricker jag iallafall julmust och lyssnar musik, just pratat med Filip i telefon, fan vad jag saknar honom:( Tur att det inte är länge så kvar tills han kommer hit, även fast det känns som det
Imorgon far jag och hälsar på Tommy och Sussi, det var allt för längesen jag gjorde det! :/ Så det ska bli roligt att fara dit och bara ta det lugnt och prata om allt och inget:)

Nå det var det jag hade att bjuda på för tillfället.
Trevlig helg!


1 kommentar:

  1. Saknar dig sjukt mycket Johanna, hoppas du vet de<3<3 Älskar dig!<3

    SvaraRadera