fredag 3 augusti 2012

Whatever you are be a good one.

Ja men hallå. Var i luleå idag med Victoria, Paulina och Olivia, och Robban som redan var där, det var ju skojjskojj. For dit kring 2 och kom hem strax efter 9 ungefär, och var heeeelt slut konstigt nog. Ändå gjorde vi inte så speciellt mycket, när vi kom dit mötte Robban upp oss, sen for vi och åt, gick till karusellerna och jag åkte en karusell med Olivia. Sen gick vi och tittade vars Robban skulle spela och sen gick jag och Paulina runt på området ett tag och åkte någon karusell och sen innan vi for hem gick vi och tittade på Ulrik Munther. Roligt var det iallafall!

När vi kom hem såg jag och Paulina någon film sen, och konstigt nog höll jag mig vaken den här gången, duktigt!
Nå det var väl allt jag hade på hjäärtat som jag delar med mig av för idag.
Så godnatt!
Älskar att ljuset får min näsa att se ut som nå, jag vet inte ens vad.. Och ja, så ser mitt hår ut efter två åk i en karusell, haha..



1 kommentar: