tisdag 28 augusti 2012

Det tog allt för många år för mig att äntligen bli fri, det har slitit mig itu det fanns ingen bara du, men jag är lyckligare nu.

Första skoldagen avklarad och jag är så gott som död! Imorgon blir det att fara till Bjumis med esteterna och lära känna dom lite bättre, blir nog roligt:)
Och på onsdag börjar skolan enligt schemat, med andra ord blir jag i skolan från 8 till halv 4.
Slutade halv 11 idag, gick hem så jag landade hemma kring halv 12 ungefär, kokade nudlar och somnade sedan kring halv 2 tiden och vaknade till liv igen halv 9.. Fortfarande trött som fan så ska snart sova igen, skönt. Just pratat med Filip i telefon, ska ringa honom sen igen innan jag går och lägger mig:)
Första sånglektionen på torsdag och jag är taggad till tusen, om ni ville skriva upp det.
Nu se Pretty little liars, ska börja se den serien igen och försöka se klart den, hehe bra där..
Bjuder än en gång på gamla bilder, bara för att jag kan.
 
Peace out bitches!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar