onsdag 15 augusti 2012

But its too late to say I'm sorry youre on your own, your worthless promise was a heart of stone. But I still wonder how you will live, when you have nothing to give.

Ja då var sommarlovet nästan slut då. Medan mina vänner i Haparanda sitter i skolbänken på måndag, ligger jag och sover, hehe. Börjar nämligen skola nästa måndag, skönt.
Har gjort otroligt mycket den här sommarn som jag inte trodde jag skulle göra, sen har jag även hunnit fara till pdol, lk, campa i piteå, varit i seskarö, träffat nytt folk här i Kalix, och livet har bara allmänt flytit på. Och skönt är väl det!
Igår, eller inatt var jag tvungen att säga hejdå till Filip som inte kommer tillbaka förrän typ nästa lov.. Kommer kännas jättekonstigt utan honom när jag umgåtts med honom nästan konstant i lite mer än 1 vecka.. Nå nu ska jag kila iväg upp till köket för att ta mig nå och äta, sen måste jag även titta vilken dag jag kan kika förbi Tommy och Sussi, saknar att vara där och prata om allt och inget, riktigt mysigt faktiskt! Och sen saknar jag dom också, såklart!
Bjuder även på en bild på mig och Filip från i fredags.
♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar