lördag 18 augusti 2012

No matter what, I got your back I take a bullet for you if it comes to that.

Ja men hallå, ligger just nu på soffan och dricker kaffe och tittar på unga mödrar.. Har ingen aning om vad de är med mig men jag känner mig gammal mitt i allt, typ.
Eller tråkig iallafall.. För vad fan har jag gjort idag?! Jo jag steg upp 20 över 10, borstade tänderna och cyklade in till stan, tandläkartid klockan 11 på en fredag, hur tänkte dom där?
Ja och efter det cyklade jag hem igen, kokade nudlar, åt det och sen städade jag, sad but true. Har gått runt med dammsugan i hela huset, och städat på toan. Igår torkade jag rent kylskåpet, vek tvätt och la undan det, asså vfan?! Och det läskiga var att det faktiskt var lite roligt också.

Igår for jag till Haparanda en sväng och sen for jag vidare till Tommy och sussi, trevligt som vanligt! :) Var där några timmar och när jag kom hem tog jag mig ett bad och sen började jag med kylen och tvätten, med hjälp av Dj Paulii såklart!
Vuxenpoäng kanske?
Senare idag blir det att fara och spela volleyboll med lite folk och sen blir det nog att fara och grilla efter det, blir nog bra!

 
Älskar dig gumman, det vet du!






1 kommentar: