torsdag 2 augusti 2012

Ego varning nå jäävulskt

Det senaste halvåret har jag vuxit sjukt mycket som person, har insett att jag kan bara jag verkligen vill och det har jag att tacka mina underbara kompisar och nära och kära, och min envishet.. Har gjort saker jag aldrig någonsin trodde jag skulle göra, vilket är både bra och dåligt, lätta och jobbiga saker.Även om det har varit sjuk jobbigt många gånger, speciellt dom första månaderna av det här året, så har jag ändå lyckats komma ikapp livet och hamna tillbaka upp på banan igen. Många tårar och jobbiga dagar, men det har det varit värt. För är det så här det ska kännas att vara glad, och verkligen kunna leva livet så är det värt allt. Visst, ibland behöver man en spark eller två därbak för att komma upp på banan igen, men det är bara tacka och ta emot. Kan ju även säga att efter allt det här tycker jag synd om dom stackarna som får för sig att trampa mig på tårna, ojoj.
We feel sorrow we feel pain but there's sunshine after rain.






4 kommentarer:

  1. Du är stark!! Fortsätt vara den fina människan du är! <3

    SvaraRadera
  2. Å jag dig! Vi ska komma och hälsa på dig, snart!! :)

    SvaraRadera