tisdag 31 juli 2012

Tell me how you rather die alone, than be stuck here with me.

Ja men hallå. Sitter just nu och lyssnar på musik och ska snart, mest troligt gå och se film med Paulina, bara det inte slutar som igår..
haha, vaknade upp på soffan imorse och hade somnat där igår, Paulina fick inte väckt mig så hon gav
mig täcke och sen gick hon och la sig och sov, gullungen då!
Har fortfarande ont i knäet, men blåmärket börjar iallafall försvinna nu och de är ju bra de iallafall..:)
Aja nu ska jag höra med Paulina om vi sku se film, annars blir det att skriva ett tag och sen sova, sjukt trött.
Nå sådär ser det ut nu iallafall efter 2 veckor, så snart lär det väl vara borta.
Inte för att det gör så mycket, de är mest smärtan jag vill få bort nu, även om jag knappt har nå känsel mellan blåmärket, men ändå.


1 kommentar:

  1. :-( hoppas de snart blir bra så du slipper ha ont <3. Sku du mer till läkaren? Kramar,vi älskar och saknar dig!!//M

    SvaraRadera