tisdag 24 juli 2012

-

4 timmars sömn inatt, känner mig sliten nå jävulskt. Inger kom hit kring 10 imorse, Paulina vägrade vakna så jag for själv med Inger då.
Fick iallafall reda på att det är nå med slemsäcken vid knäet o att han förstod varför jag har så ont som jag har eftersom att det tydligen gör mycket ondare än benbrott.
Så blir att fortsätta ta det lugnt några dagar. Sen sa han även att jag inte kommer kunna springa förrän till hösten, med andra ord verkar det inte bli nå fotboll för mig nå mer den här sommarn..

Aja, nå nu ska jag sätta mig på bron ett tag, sjukt varmt här inne..
Sen blir det att göra iordning här hemma innan vi far tillbaka till piteå. Inger skjutsar oss till busstationen här i kalix och Carro hämtar oss i piteå och sen far vi vidare till campingen.
Blir nog bra, sjukligt less dom här kryckorna men blir förhoppningsvis av med dom snart, hoppas jag.
Ska inte gå med dom till helgen, så är det bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar