söndag 1 juli 2012

Haters -> Having anger towards everyone reaching success.

Jepp, jag lever.Haha, har inte sett en enda jävla film idag, det som var mina planer för idag, hur fan lyckas jag.
Nå, idag har jag int gjort nått typ, såg 10 minuter av en film, gick och åt mat, målat med Olivia, sett tv, somnat på soffan, haha.
Sen var jag barnvakt till Olivia några timmar, vilket var lugnt med tanke på att hon ändå sov så de gjorde som int nå:)
Sen kom Jim och Robin hit en sväng och höll mig sällskap, så vi satt i tv-rummet och snackade och såg på tv och hade det allmänt trevligt :)

Nå nu ska jag iallafall försöka se klart en film, önska mig lycka till.
OCH om några timmar, ganska många.. Får jag träffa Dennis igen! Tror inte jag fått se honom sen skolavslutningen, så det börjar bli dags nu, saknar ju min lilla krabat till lillebror..<3

Nå, godnatt!


1 kommentar: