söndag 1 juli 2012

H.O.P.E, hold on, pain ends.

Godmorgon! eller ja, vaknade 3, gick och duscha, tog nå och åt och nu har jag äntligen landat i sängen igen, haha.
Onsdag-Fredag spenderades i seskis och det kändes underbart att vara där igen! ♥
Saknat Seskis och mina kompisar nå jävulskt så det var jobbigt att lämna ön & dom andra kvar.
Nå, det ösregnar ute, inte förvånad men iallafall. Så det blir nog att se film i stort sett hela dagen som nu är kvar.Sen måste jag försöka hitta mina svarta jeans som jag alltid lyckas slarva bort, får fan damp.
Nå bjuder på lite bilder från seskis:)
 ♥ ♥
Tog den sista bilden från Jennies blogg,hoppas de int gör nå!
Men nu ska jag se film o mysa på helt forever alone, haha låter bra..

2 kommentarer:

  1. Du har fotat en soptunna i solnedgång. Bara en sån sak! :)/iZac

    SvaraRadera
  2. Hehe ja precis! :) Det har jag faktiskt lyckats med utan att tänka på det själv, inte dåligt!

    SvaraRadera