onsdag 18 juli 2012

Nobody can go back and start a new beginning, but anyone can start today and make a new ending.

Halloj. Just nu sitter jag här och lyssnar musik, intressant.Idag for jag och Victoria in till stan kring 3 och hämtade ut smärtstillande.
Sen hem, duschade, åt, målade lite med Olivia och sen skjutsade Victoria in mig och Paulina till stan där jag var i 1 timme ungefär sen for jag och köpte glass med Victoria och Olivia och for hem och tittade serier.
Imorgon, eller senare idag har jag inget planerat. Förutom möte klockan 1 så det blir ingen sovmorgon för mig.. Nå, kan ju vakna halv 1 iallafall så jag hinner checka lite på datorn och sen äta något. Mötet är ändå hemma så behöver ju inte stressa iväg någonstans, skönt det.

Nu ska jag checka vidare lite och sen se film.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar