torsdag 27 oktober 2011

When life puts you in tough situations, don't say why me? Just say try me!

Har inte haft någon blogglust alls under dom senaste dagarna. De har hänt ganska så mycket den senaste veckan, den här med dock, och den är inte ens slut..
Aja, men iallafall. Mina vänner är sjukt gulliga & underbara som hjälpt mig igenom det, snackat med mig och fått mig på andra tankar, ni vet vilka ni är, älskar er! ♥

Ja justfan, dag 9 också.
Dag 9 - Min tro.
Jaha, låter som värsta gudspratet här nu då.
Näe, men vad tror jag på? Inget speciellt faktiskt, jag tror på en morgondag.
De är väl typ allt, jag tror på en morgondag och tror på ett fortsatt liv efter döden, eller asså att man kommer  till ett paradis typ. Och ja de låter säkert sjukt troligt det också, men vadfan, vem vet? Roligare att hoppas på de än att tro att man kommer sova & aldrig mer vakna upp igen eller något sånt.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar