tisdag 4 oktober 2011

Om du vill komma någonstans, gå nånstans
.



Börjar väl med en ny sån här lista då, längesen sist!
Men börjar med listan någondag. 
Men nu ska jag sova, orkar verkligen inte tänka eller ens bry mig om något eller någon just nu.
Godnatt.

Dag 01 – En presentation
Dag 02 – Mina syskon
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Mina vänner
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Dåtiden
Dag 07 – Framtiden
Dag 08 – Ett ögonblick som jag vill minnas för evigt
Dag 09 – Min tro och livsfilosofi
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Min personlighet
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Resor jag varit på.
Dag 15 – Mina drömmar och önskningar
Dag 16 – En vanlig dag hemma hos mig
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Det här är jag bra på
Dag 22 – Det här är jag mindre bra på
Dag 23 – Det här gör mig glad
Dag 24 – Det här gör mig ledsen
Dag 25 – Hemma hos mig
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Mina favoritsaker
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Saker som jag är tacksam över
Dag 30 – Saker som jag vill göra innan jag dör



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar