torsdag 13 oktober 2011

Dag 3 - mina föräldrar.

Orkar typ inte vara vid datorn längre, måste vara sjuk på riktigt eller något. Men seriöst, saknar min mac!
Aja.
Skriver dag 3 iallafall, när jag ändå håller på.

Dag 3 - Mina föräldrar.

Mina föräldrar heter Veronica och Torbjörn. Dom är dom bästa som finns, även om jag bråkar sjukt mycket med dom och ibland undrar jag hur dom faktiskt står ut med mig.
Men dom finns alltid här för mig hur jobbig jag än är & dom vet att jag älskar dom!
Pappa jobbar i gällivare och är bara hemma under helgerna, eller han kommer torsdag & far söndag..
De har han gjort i cirka 3 år nu. Alltid lika jobbigt att säga hejdå när han far.
Ta de inte fel eller något nu, jag älskar mina föräldrar lika mycket, men jag är pappas flicka, och de kommer jag alltid att vara.
Jag älskar mina föräldrar & de kommer jag alltid att göra! <3
<3

2 kommentarer: